Skarpety damskie cienkie z wełny merynosów (79%) - bezuciskowe - melanżowy fiolet - Steven
Opis
Damskie skarpety termiczne "Steven" wykonane w 79% z miękkiej oddychającej wełny owiec merynosów.
Niezwykle miękkie, cienkie i delikatne skarpetki damskie wykonane z wełny owiec merynosów z dodatkiem poliamidu i elastanu, co zapewnia skarpetom długotrwałą jakość.
Idealne do codziennego całorocznego użytku, gdyż wełniana dzianina pomaga utrzymać optymalną temperaturę stóp, zapobiega ich poceniu się, dzięki czemu skarpety pozostają suche i kontrolują nieprzyjemny zapach stóp.
Skarpetki wykonane są szerszym ściegiem ściągaczowym (ok. 0,5 cm prążki) i mają dłuższą cholewkę. Są bardzo estetyczne i eleganckie.
Polecane są alergikom, a także diabetykom ze względu na nieuciskający mankiet (ściągacz) i zastosowaną technologię "płaskich szwów"
Zapewniają bardzo dobre samopoczucie przez cały dzień.
Właściwości wełny merynosów:
- zdolność do naturalnej termoregulacji
- zdolność do zatrzymywania ciepła
- uczucie suchości nawet gdy jest mokra
- wysoka "oddychalność"
- bardzo dobre odprowadzanie wilgoci
- delikatna i przyjemna dla skóry, nie drapie
- antyalergiczna, posiada naturalne właściwości antybakteryjne
- posiada zdolność samooczyszczenia
- nie wchłania obcych zapachów
- elektryzuje się ujemnie
- trudnopalna
Producent dopuszcza mechaniczne pranie w temperaturze 40°C (program prania wełny). Aby jednak wydłużyć okres użytkowania produktu doradzamy stosować się do poniższych wskazówek:
- prać wywinięte na lewą stronę
- produkty można prać w pralce automatycznej ustawionej na program prania wełny w temperaturze 30 °C
- produkty mogą być prane ręcznie ale nie mogą być nasączane przez długi czas
- do prania używać specjalnych detergentów do prania wełny
- jeżeli produkty nie będą używane przez dłuższy czas, aby uchronić je przed molami zaleca się wyprać je, wysuszyć i pozostawić w suchej, szczelnie zamkniętej (np. próżniowej), plastikowej torebce
Skład: 79% wełna merynosów 20% poliamid 1% elastan
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.